FAQ

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Omdat wij samenwerken met een leverancier in het buitenland die voor ons de voorraad houdt, hanteren wij een levertijd van 5 tot 16 dagen voor bestellingen in Nederland & België. Dit hebben wij gedaan zodat wij enorm kunnen besparen op inpak, verzend én opslagkosten. Op deze manier kunnen wij de laagste prijs aanbieden aan onze consumenten.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Onze excuses voor het ongemak.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij altijd voor eigen rekening.

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Voor meer informatie, kijk op onze ruilen & retourneren pagina.

Betaalmogelijkheden

Op  yourmusthaves.nl maken wij gebruik van meerdere betaalproviders.

Voor Nederland gebruiken wij: IDeal. Voor België gebruiken wij: Bancontact. Voor zowel Nederland als België kunnen: PayPal, Maestro, MasterCard en Visa gebruikt worden.